گلیم فرش

گلیم فرش از کجا بخرم؟

گلیم از کجا بخرم
Rate this post

هنگام خرید گلیم فرش باید به نکات مختلفی توجه کرد . اولین و مهم ترین نکته هنگام خرید گلیم فرش دقت به کیفت محصول است و نکات بعدی که باید در نظر گرفته شود شامل طرح و رنگ ، تناسب با دکوراسیون و البته قیمت مقرون به صرفه است .
علاوه بر اینها هنگام خرید گلیم فرش باید به روش خرید هم توجه داشته باشیم .
در مقاله های قبلی سعی کردیم شما را با گلیم فرش ، انواع گلیم فرش و البته نحوه اطمینان از کیفیت گلیم فرش آشنا کنیم . در این مقاله سعی داریم شما را با انواع روش های خرید گلیم فرش آشنا سازیم تا یک خرید مطمعن داشته باشید .

گلیم فرش از کجا بخرم ؟

خرید از مغازه

اولین روشی که هنگام خریدمحصول به ذهن خریدار می رسد ، خرید از مغازه های سطح شهر و یا حجره های بازار می باشد . اگرچه این روش در نگاه اول ساده به نظر می رسد اما معایبی نیز دارد که باید آنها را در نظر داشته باشیم .
محدودیت در انتخاب گلیم : معمولا مغازه ها تنوعی را که شما میتوانید در تولیدی ها پیدا کنید ندارند .
مغازه دار ها اغلب به علت پرداخت کرایه مغازه ، پول آب و برق و …. و هزینه های دیگر قیمت بالاتری نسبت به تولید کننده ها دارند.
اغلب مغازه دار ها بع دلیل اینکه میخواهند گلیم فرش های ارزان تری به مغازه بیاورند . طرح و رنگ های قدیمی و اصطلاحا استوک را خریداری کرده و در مغازه می فروشند .
بنابر این اگر به دنبال گلیم فرش ارزان قیمت با طرح و رنگ جدید هستید مغازه انتخاب خوبی برای شما نیست . اما اگر میخواهید یک خرید فرصت ماژور انجام دهید بهتر است به مغازه ها سر بزنید .

خرید مستقیم از تولید کننده

خرید گلیم فرش به صورت مستقیم از تولیدکننده معایب خرید از مغازه را ندارد . و درواقع شما تا حد زیادی از کیفیت و قیمت محصولی خریداری شده رضایت خواهید داشت اما این روش نیز معایبی دارد که در ادامه نام می بریم .
سردرگمی هنگام خرید . اغلب تولیدکننده ها زمان کافی برای سپری کردن با مشتری ندارند و به احتمال زیاد زمانی که به نمایشگاه آنها بروید تعداد زیادی طرح و نقش را به شما نشان خواهند داد و بدون هیچ توضیحی شما را میان انبوه انتخاب ها رها خواهند کرد .
معمولا تولید کننده ها در مسافت های دور تری نسبت به داخل شهر و محل های اقامت هستند بنابر این هزینه زیادی را برای رفت و آمد خودتان به آنجا و حمل و نقل محصولتان متحمل خواهید شد . پس هزینه های سنگین حمل و نقل و هزینه رفت و آمد نیز به معایب خرید از تولید کننده اضافه می شود .
و مهم ترین نکته آنکه فراموش نکنید احتما اینکه طرحی را بپسندید و آن شرکت فقط فروش عمده داشته باشد ، بسیار بالاست .

خرید اینترنتی گلیم فرش ماشینی

همه ما با مزیت های خرید اینترنتی آشنا هستیم از جمله این مزایا میتوان اشاره کرد به :
۱-تنوع محصولات
۲-امکان بررسی اتنواع محصول از لحاظ طرح و نقش ، کیفیت و قیمت
۳-عدم نیاز به هزینه از لحاظ رفت و آمد و جست و جو مناسب برای خرید
۴-عدم اتلاف وقت در مسیر های شلوغ و پر ترافیک داخل شهر و یا مسیر های طولانی تولیدکننده ها
۵-آشنایی با انواع فروشنده ها که اغلب تولید کننده هستند و قیمت از درب کارخانه برای مشتری محاسبه می شود
با این وجود خرید اینترنتی معایبی نیز دارد که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم:
احتمال کلاهبرداری اینترنتی از طریق سایت و یا حتی پیج های اینستاگرامی ، با وجود اینکه امروزه غالب خرید ها به صورت اینترنتی انجام میشود هنوز هم نگرانی هایی بابت کلاهبرداری های اینترنتی وجود دارد این کلاهبرداری ها انواع مختلفی دارد.
_ خالی شدن حسابی که به وسیله آن پرداخت خود را انجام داده اید
_ دریافت وجه محصول و عدم ارسال محصول برای مشتری
_ ارسال محصول متفاوت با سفارش مشتری
_ ارسال محصول بی کیفیت برای مشتری
_عدم گارانتی محصول
تمامی این موارد شامل کلاهبرداری اینترنتی می باشد با این وجود هنوزهم بهترین روش خرید محصول خرید اینترنتی می باشد اما راه حل این مشکلات چیست ؟
بی شک خرید از یک برند شناخته شده و یک صفحه سایت معتبر و حتی صفحات مجازی معتبر دیگر که اعتبارشان به مشتری ثابت شده باشد . تنها چاره این معایبی است که در خرید اینترنتی وجود دارد.
خوشبختانه در زمینه خرید گلیم فرش ماشینی برند مسجدی از تولید کنندگان خوشنام این عرصه می باشد که با راه اندازی سایت

gelimfarsh.com

توانسته خدمات کم نظیری را به مشتریان خود در اقصی نقاط ایران عرضه کند .
با اطمینان خرید کنید .

gelim

    نوشته‌های مرتبط

    قوانین ارسال دیدگاه

    • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
    • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
    دیدگاه‌ها

    *
    *