گلیم فرش

گلیم فرش ماشینی هیوا

گلیم فرش ماشینی کلاسیک

گلیم فرش ماشینی از دسته فرش های مدرن و کلاسیک محسوب می شود که در تولید آن علاوه بر طرح سنتی از طرح های مدرن نیز استفاده می شود . این دسته از فرش های ماشینی که از لحاظ قیمت مناسب ترین قیمت را دارا می باشد می تواند به عنوان یک فرش با صرفه از نظر قیمت برای منازل معرفی گردد . از این دسته فرش برای پوشش آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می شود و از این جهت بیشترین تقاضا را به خود مختص نموده است. تا در کنار خرید یک فرش لوکس برای پذیرایی با قیمت بالا بتوان از فرش زیبا برای مکان های دیگر منزل با قیمت مناسب نیز بهره برد .

گلیم فرش ماشینی ارزان قیمت

گلیم فرش ماشینی ۳۲۰ شانه ۵ رنگ یکی از محصولاتی است که توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و این موضوع در کنار تنوع طرح گلیم فرش به قیمت ارزان این محصول باز می گردد . در معرفی یکی از طرح های این گلیم فرش تولید شده در شهر فرش کاشان در فروشگاه دنیای فرش می توان گلیم فرش ماشینی طرح هیوا را بیان نمود که به عنوان گلیم فرش ۳۲۰ شانه ۵ رنگ به فروش می رسد .

مشخصات گلیم فرش ۳۲۰ شانه ۵ رنگ

در بیان مشخصات گلیم فرش در دسته بندی گلیم فرش ۳۲۰ شانه ۵ رنگ می توان به تعداد شانه آن که از نامش پیداست و برابر با ۳۲۰ می باشد با تعداد رنگ به کار رفته در بافت که برابر ۵ رنگ می باشد و تراکم برابر ۶۴۰ این محصول اشاره داشت . این تعداد شانه و تراکم فرش سبب استفاده از این فرش برای مکان های پرتردد می باشد زیرا از پاخور مناسب تری نسبت به سایر محصولات برخوردار است . استفاده از بهترین نوع الیاف جهت تولید فرش با دوام و مقاوم با خاصیت عدم پرزدهی را می توان الیاف bcf شده به کار رفته در تولید گلیم فرش در فروشگاه دنیای فرش بیان نمود . از لحاظ ابعاد گلیم فرش می توان تولید این محصول را در ابعاد استاندراد گلیم فرش های ماشینی شامل فرش ۶ متری ،۹ و ۱۲ متری و همچنین ابعاد شامل ۱٫۵ * ۱ و ۲٫۲۵ * ۱٫۵ بیان نمود که با توجه به وسعت مکان قابل استفاده برای خریدار تعیین می شود .

فروش گلیم فرش ۳۲۰ شانه ۵ رنگ

فروشگاه دنیای فرش در جهت و راستای جلب رضایت خریداران خود و برطرف ساختن خواسته آن ها در زمینه خرید گلیم فرش به فروش گلیم فرش ۳۲۰ شانه ۵ رنگ در بالاترین تنوع طرح و رنگ دست زده است . فروش گلیم فرش در این فروشگاه در وب سایت اینترنتی گلیم فرش مسجدی با امکان مشاهده عکس گلیم فرش و قیمت آن برای خریداران با خدماتی نظیر ارسال سریع و رایگان فرش تعبیه شده است .

برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های زیر در تماس باشید :

۰۹۱۳۳۳۲۴۲۴۵
۰۹۱۳۲۶۳۴۲۴۵
۰۳۱۵۴۷۰۲۵۵۵
جناب آقای مسجدی

ادرس : آران و بیدگل- شهرک سلیمان صباحی- انتهای بلوار اصلی(بلوار۱ )

قوانین ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گلیم فرش ماشینی هیوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *